Terug naar www.boerenbond.be
NL DE
Skip Navigation LinksHome > Hoe werkt het ?

Hoe werkt het

Bestellen
Kan ik enkel bestellen via de website?
U kan via deze website enkel bestellen online.

Wenst u uw bestelling niet online door te sturen, dan kan u uw bestelling plaatsen via een speciaal bestelformulier dat u kan verkrijgen via Boerenbond (Boer & Tuinder). Dat formulier dient u volledig ingevuld terug te bezorgen via fax of brief.
Ik ervaar technische problemen tijdens het bestellen
Onze toepassing is uitvoerig getest, maar een technische fout kan natuurlijk altijd voorvallen. Neem contact met ons op en wij zorgen voor een gepaste oplossing.
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
U kan uw bestelling nog annuleren tot de betaling. Na uw betaling is de bestelling definitief en produceren we de nummerplaat of overige producten. Gezien de producten gepersonaliseerd zijn, kunnen deze niet meer geannuleerd worden na bestelling.

Betaling & factuur
Hoe kan ik mijn nummerplaat betalen?
U kan uw bestelling betalen via VISA, MASTERCARD of via online bankieren van ING, Belfius of KBC. U kan ook via Bancontact/MisterCash betalen online. Ons betalingssysteem van Ogone biedt 100% veiligheid.
Kan ik ook betalen via overschrijving?
Ja! Vervolledig uw bestelling alsof u online zou betalen. Op het betalingsscherm (met de betaalmiddelen) klikt u op de knop “Annuleren”. Wij verzenden u automatisch een email met de betalingsinstructies via email. Na uw betaling stuurt u best nog een berichtje via ons contactformulier, dan volgen wij uw betaling van kortbij op zodat we u de nummerplaat zeer snel kunnen toesturen.
Kan ik een factuur krijgen?
Bij elke levering wordt automatisch een factuur ingesloten. Wenst u een factuur op naam van uw bedrijf? Vergeet dan zeker niet het BTW-nummer toe te voegen dan nemen wij dit op op onze factuur.

Levering
Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?
Na uw bestelling ontvangt u een email met een unieke opvolgingscode van bpost (bpack/taxipost). Via deze code kan u de levering online en real-time opvolgen. De eerste aanpassing van de status gebeurt echter maar rond 23 uur, wanneer bpost het pakjes verwerkt in het sorteercentrum.

Wij verzenden alle bestellingen die geplaatst werden voor 17 uur dezelfde dag (indien dit een werkdag is). Er wordt de volgende werkdag geleverd door bpost. We hebben een succespercentage bij bpost van meer dan 98% Dag + 1!

Kleinere items waarvoor we een beperkte verzendingskost aanrekenen van 1,50 € kunnen niet opgevolgd worden online. We versturen deze via normale post gezien de beperkte waarde. Maar ook deze worden steeds geleverd op Dag +1!
Ik ontvang mijn nummerplaat niet, wat moet ik doen?
Via de opvolgingscode kan u eerst zelf nagaan wat de exacte status is van uw bestelling.
  • Kijk zeker eens in uw brievenbus. Misschien is de postbode al langs geweest en was u niet thuis? Indien dit zo is zal u een briefje in uw brievenbus terugvinden met verdere instructies voor afhaling in uw postkantoor of uw postpunt.
  • Soms worden pakjes teruggestuurd naar ons omwille van verschillende redenen (bvb. het opgegeven adres was niet correct). Neem zeker contact met ons op en vermeld uw bestelbonnummer en eventueel uw nummerplaat-combinatie. Onze klantendienst zal zorgen voor een gepaste oplossing.
Mijn nummerplaat werd beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
Wij hebben een speciale verpakking op maat uitgewerkt om onze nummerplaten en andere goederen perfect te beschermen. Beschadigingen zijn zeer uitzonderlijk. Mocht u toch een beschadigde plaat ontvangen, neem aub contact op met ons. Ook hier zorgen we voor een gepaste oplossing. Indien mogelijk neem een foto van de nummerplaat en de verpakking.
Waar kan in laten leveren?
Wij leveren op elk adres in België. U kan dus ook perfect uw bestelling laten toesturen naar uw werk of kantoor! Omdat u al betaald heeft, zal u nooit aan uw postbode moeten betalen!

Wenst u de nummerplaat te laten leveren in een buurland? Dat kan maar weet dat er een aantal extra dagen gerekend worden voor internationale distributie.

Naverkoop
Kwaliteitsprobleem?
Onze kentekenplaten worden geproduceerd met de beste grondstoffen en de nieuwste machines. Daarom durven we als enige in de markt 5 jaar garantie geven op onze kentekenplaten.
Stelt u, ondanks onze doorgedreven kwaliteitszorg, toch een probleem vast met uw kentekenplaat, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst via deze website en omschrijf zo volledig mogelijk het probleem. Wij nemen snel terug contact met u op.
Inruilen?
Gezien wij klantentevredenheid hoog in het vaandel willen dragen, bieden wij de mogelijkheid om na ontvangst van de goederen deze terug te sturen mits dit gebeurt binnen een termijn van 14 kalenderdagen. Voor kentekenplaten en gepersonaliseerde items dienen we hier echter om begrijpelijke reden een uitzondering op te maken.

De goederen moeten onbeschadigd en ongebruikt terug bezorgd worden. U staat zelf in voor de portkosten van de terugzending. Voeg steeds ook de bestelbon, uw coördinaten en uw bankrekeningnummer toe (BIC & IBAN). Wij doen het nodige!


©2015, License Plates Online iov Boerenbond